Sekine24 iğne yapıp uyuşturuluyor o bölge. Canım doktorunu dinlemeye çalmış adapte ol o ıkın dediği anda ıkın bırakma dediğinde bırakma okunman geldiğinde doktor demeden yapma o an yırtıgın oluyo zaten sadece doğumuna odaklan ve sakin kalmaya çalış. Benim ilkinde dikişim oldu ama çok değildi kolayda oldu doğumum. İkinci de varisim olduğu için o zorladı beni bunda dikişim daha fazla ama inanki kafana takma anı yaşamaya çalış ben çok stres yaptım son günler kendi kendimi yedim ne zaman olucak korkuyorum vs. Keşke kendime bu kötülüğü yapmasaydım akışına bırakmak en güzeli çünkü geçmeyen bişey yok ☺️ bugün 11 gün oldu doğum yapalı bebeğim yanımda uyuyo şimdi ağrım varmı artık çok az ☺️