Alizee Seval0Seval adetinizden kaç gün geçti? Normal olup olmaması maalesef böyle belli olmuyor, hamileliğin başında kötü ve normal semptomlar aynı oluyor nerdeyse. Dr anlıyor sadece
1prensesannesi__ Seval0Seval bence sende hamilesin yanlis hatirlamiyosam catlatma ignesi olmustun ve sen tam yukselme başında kan verdin o yuzden 2.18 cikti cunku <2.18 degil net 2.18 bi kan daha versen yuksek bi deger gorceksin 🥰
Alizee Seval0Seval benim aynı adetimdeki gibiydi ağrılar. Hatta adet olacağımdan emindim pedimi takıp bekliyordum 😁
Alizee Seval0Seval kuzum yarın git kan testi ver istersen, sonra aynı laboratuvarda 2 gün sonra yine ver. 3 gün devam et rahat edeceksen. Değerlerim en az 2 defa artacaksa demek ki sıkıntı yok💕
cansureis Sevgi2023 Yok bee keşke ama yine test alıp yapıcam 3 günüm kaldı test yaptıkça sanki zorlarsam çıkıcakmış 😂😂😂
Esra_Omer_21 LovelyMom_ benimde iki gündür ansizim uyumalarim var bugun adet günüm kasiklarimda agri var adet agrisi gibi test de yok yapayim