Kahverengi Seval0Seval benimde böğle hayalet çizgi vardi bugün normalde adetn 1 günü kan verdim 17,1 çıktı bence sende ver bir kan
tulaybkro Seval0Seval Pozitif gibi ama kan testi en garantisi .. git 1 saatte sonucunu al emin ol bence. Benimde ilki silikti sonra kanda garanti sonucu aldım.
LovelyMom_ Benim sat 5 agustos Bat bugun,3 gun once test yapinca aninda cok cok silik cikti,sonra yaptim cikmadi, Bulantilatim oluyordu,bugun yine var Ama hala regl olmadim,genellikle sabahlari olurum Acaba varmi?
Gulmasal Erken test yapma canim biliyorum zor ama hatta adetin 2 gun gecsin ben sabirla bekledim ve pozitif adetten once yanilma cok oluyor
LovelyMom_ 1prensesannesi__ cok uyuyorum dun oglrn 2 kere uyudum aksam da cok rahat uyudum kafami koyar koymaz😂 Hala olmadim,midem bulaniyo
1prensesannesi__ LovelyMom_ benim tek belirtim şu an bas dönmesi ve koku hassasiyeti ama bulanti degil
Esra_Omer_21 LovelyMom_ benimde iki gündür ansizim uyumalarim var bugun adet günüm kasiklarimda agri var adet agrisi gibi test de yok yapayim