Merve1531 bütün cevaplarını okudum ve gerçekten buna takılma canım ben neler çektim bu saf safalar yüzünden birde takibimi yapan doktor izine gitmek zorunda kaldı başka birine gittim 4 hafta geride hiç kilo almamış bebeğin gelişmiyor dedi ve ben geçmişte bir bebeğimi erken doğumla kaybettim bu yüzden yakın takipliyim bana bütün bunları söyledikten sonra 4 hafta sonra randevu verdi ve ben o zaman 37 haftalık olacaktım sonra çıkar çıkmaz kendi doktorumu aradım durumu anlatım hemen Zeynep Kamil doğum hastanesine git detaylı bakarlar orada dedi gittim o kadın 1.400 dedi zeynep Kamil 1.900 dedi kilosuna aynı gün içinde hani aradan zaman geçmeden sonra direk randevumu iptal ettim bir kaç gün sonra aynı gittiğim hastahaneye acilden başka bir doktora gittim çok şükür iyi bir doktora denk geldim . Şuan 1 haft karın çevresinde gerilik var ama 2 haftaya kadar normal dedi ve sende eşinde zayıf insanlarsınız bu genetik bir yapıda olabilir dedi yani bizi strese sokuyorlar ama ne düşünür hissedersiniz demiyorlar o yüzden içini ferah tut kendini üzme bu daha kötü etkiler sağlıkla gelsinler doğunca kilo alırlar inşallah 🙏 zaten kilosu gayet iyi bebeğinin ben şuan 37. Haftaya girdim 2.500 kilosu yani bu haftalarda hızlı kilo alıyorlar üzülme lütfen ben çok yaşadım sıkıntısını o sancılar bile üzüntüden oluyor benimde olmuştu