Merve1531 Strese girdiğin için ağrı çıkmış olabilir bence. Canım bir de iştahlı olmak bir şeyi göstermiyor yararlı şeyler yiyorsunuzdur eminim ama hamur işi yiyor musun mesela? Haftaya 8. ayıma giricem 8 aydır bir gün poğaça, börek, kek, hamur işi asla yemedim evimde de yapmadım kurabiye bile. Normalde de arayan bir insan değildim ama bunlar anca boş kilo yapar bir de gebelik şekerine sebep olabilir. Görüyorum bazı hamileler sabah kahvaltı için hamur işi pizza mizza yapıyor olmaz yani. Sık sık öğün ye ama hep faydalı şeyler olsun. Benim ikiz olduğu için sabah tam tahıllı ekmek 2 yumurta mutlaka kaşar peynir zeytin, manda yoğurdu, kefir, sütlü muzlu cevizli kabak çekirdekli vs Shake içecek, domatesli nar ekşili falan semizotu salatası, ton balıklı salata vs ağzım boş durmuyor hem de hepsi anneye değil bebeğe yarayan vitamin deposu gıdalar. Akşam yemeği proteinli gıdalar. Eski kaşar, muz elinden düşmesin mesela. Muzu bazen günde 2-3 yiyorum artık 30 haftadan sonra ikizler 1,5 2 hafta önce hem kilo hem gelişimleri. En az 3 litre su bol çişe çıkış. Bol bol dolaşım olacak ki bebek güzelce beslensin bir de genellikle soluna uzan yemeklerden hemen sonra daha iyi beslenir rahim beslemiyor demek ki de neymiş ne tuhaf doktorlar var ya. Sonra yine bol bol dinlen yediğin içtiğini kendi harcadığın enerjin için yakma, bebeğin faydalansın. Mesela benim ikiz hamile arkadaşım vardı kız hemşire çalışıyordu 35 haftalıkken 31 hafta kilosunda doğurdu 1700 falan. İhtiyacı olan enerjiden daha fazlasını yiyemiyormuş demek ki. Senin de öyle olabilir yesen de kendine yakıyorsundur belki.