Benim senelerdir var ilaç kullanıyordum zaten, ve her endokrine gittiğimde de hamile kalırsan hemen gel diyorlardı. Son bir sene baya düşürmüştük hatta hamile kalmak istediğim için. Hamile olduğumu öğrendiğimde ilk işim triode baktırmak oldu, 4.2ydi. İlacın dozunu artırdık ama düşmek yerine 4.6ya çıkmıştı. Sonra dozu biraz daha artırdık. Geçen hafta 2.1 çıktı. 4. Aydayım şu anda. Arttığında korkmuştum baya ama doktorum bir şey olmaz merak etme demişti. 12lerde yakaladığım hastalarım var seninki bir şey değil demişti. Ama ben senelerdir ilaç kullandığım için troitten baya korkarım 😬 çok önemli bir hormon bence. Ama bu değerlerde bir şey olmaz sanırım, çok çok yüksek olması lazım. Bir de gerçekten hamileyken zaten ister istemez artıyor, o yüzden sağlık ocağı ilaç yazıyorsa ordan yazdırıp başlayabilirsin. Çünkü 20 günde etki ediyor.