ElifTugce ben de iki haftadır rahattım hiç mide bulantım yoktu, bir anda enerjim gelmişti. Üç gündür çok kötüyüm yine. Olabiliyor muymuş acaba böyle? Hiç geçmeyecek mi ki, çok yorulduğumu hissediyorum 🥹 isyan da etmek istemiyorum tabii. Ama geçsin artık diye dua edip duruyorum. Demir hapına başlamıştım ama iki gündür içmedim nerdeyse o mu etkiledi acaba diye düşündüğümden. Ama etkisi bu kadar sürmez diye düşünüyorum bu tamamen yine hamilelikle alakalı gibi..