Ilkay08 size de cok gecmiş olsun insallah sancılarınz durur, benim dün kasılmam coktu serum verdiler bugn iyi gibiyim. Tabi kanamamın devam etmesi sıkıntı leke seklinde. Napcagmı sasırdım bende artık😒 bnde özele gidiorum evime yakın die tercih ettiğim bi hastane ama doktorları her daim hangi brasta gidersen git gercekten ihtiyax olmadıkca yatırmıyorlae tedavi vermiyorlar o yuzden fğn gerek yok demesine güvendim.