Ilkay08 nişanınız hangi renk? 32+3 te kanamam basladı, gittim sancı yok cok ufak ufak sancılar var, acılmam yok. Serum verdiler ciger geliştirici yaptılar. Evdede istiraht pro gestan ve magnezyum verdiler. Ama o günden bu yana yaklasık 15 gündğr leke leke sürekli akıntım Geliyor ve bu sürede bir sürü nst cekildim, nöbetcilerdi kendi takipli oldugum iki doktordu derken bir sürü doktor gördü, dün yine nst cekildm bu sefer minik ama düzenli sancı görüldü takipli oldgm doktor yatıs yapıp bir gün gözlemleyelim dedi, ama anlasmalı oldgu hastanede yatıs yapmak istemedik maddi sebeple, daha uygun olan baska bir hastaneye gittik, oradada takipli oldgum doktor vardı, tabi aksam oldugu içim nöbetci doktora denk geldik ama yaşlı ve hastası cok olan bi dr, doktorun istediği tedavi protokolünü gösterdik nst cekti, yazık günah yatısa bunlar sancı sayılmaz dedi, serum vereyim dedi serum verdi. Suan evdeyim. Diyeceğim o ki benimde kanamam sizin haftalarınızda basladı ama benimkırmızı değil koyu gül kurusu renginde 15 gündür geliyor. Serumla durdurulabilir belki. Suan 34+2 olduk, 32+3 ten beri bu durumdayım. Bu arada idrar yollarımda enf cıktı kanamayı o da tetikliyor olabilir.