Ru23veyda yaa çocuk ağladığı zaman dilini kaldiramiyordu ,ememiyordu bende bu çocukta bı gariplik var diyip duruyordum ne doktor nede hemşire kimse bana dil bağı var demedi kontrollere götürüyordum hep ama kimseden bana bu var şu var demedi çocuk emmedigi gibi gelişmedi 6 aylık oldu bir gün Instagram da karşıma bebek dil bağı diye bişe çıktı ve anladım çocuğun sorununu götürdüm coccuk cerrahisine o bile şaşırdı sen nasıl fark ettin dedi bana çünkü oraya gelen dil bağı şikayetiyle çocuklar hep 2 yaş 4 yaş onlar konuşmadığı için fark edip getirmişler benim yavrum en kucukleriydi aralarinda