Dudak bağı da oluyor onu da bir kontrol edin üst dudak ta benim bebeğimin ameliyatta fark etmişler onu da kesmislerdi. Doktorun size sormadan yaptık dedi ama orada da vardı müdahale ettik dedi. Allah razı olsun dedim çünkü yavrum beslenemedi ememiyordu memeyi tutamiyordu çok üzülüyordum bağı kestirince keşke yeni doğduğunda kkestirseymisim die vicdan azabı çektim