Ebru-29 Ben hiç bir ilaç kullanmıyorum şuan hamilelik düşündüğümde gittim ve %1 ihtimal bile olsa çocuğun zekasında sağlığında bi sıkıntı olabilir dedikten sonra reddettim tedaviyi ve zaman zaman çok zorlanıyorum ellerm çok şişiyor dizlerm oturup kalkamıyorum