babyy__ Edaaksoyy kuzum ben kabin olanından aldım gayet hafif tek elle katlanıp omuzda çanta gibi taşına bilen gayet iyi
Oznurckr Edaaksoyy https://ty.gl/ff01iduip2 Ben Trendyoldan bu attığım linkteki ürünü daha bugün sipariş verdim, yorumları felan cok iyi inşallah pişman olmam, puset ve bebek öantası da içerisinde 3.360 TL idi
Efemomlife13 Edaaksoyy 4 baby şimdi kabin boy pusetli olan modeli çıktı ben aynı modelin pusetsiz olanı kullanıyorum memnunum trendyol yazınca çıkıyor kabin boy deye
ilkmommylikheyecani Görümcemde var eşek ölüsü gibi asla sürmeye gücüm yetmiyor o tekerleri bile dönmüyor ama modelden modele değişiyordu belki bilemiyorum
babyy__ Edaaksoyy hayır kuzum ben ayrı puset aldım zaten ilk 3 ay anca kullanıyorsun puseti ama arabaya takıcam ben dersen bilemem
Edaaksoyy babyy__ benim doğum kışa denk geliyor kasım zaten dışarıda cıkamam soğukta kafam karıştı puseti ayrımı alsam diye düşünüyorum Bi türlü karar veremedim
Zehross03 Efemomlife13 Kabin boy travel sistem olarak geçiyorlar sanırım İkisinin karışımı bir şey yapmışlar Ben de ondan almak istiyorum puset takılan kabin boylardan katlaması basitmi sizdeki nasıl acaba ağırmı çok
CerenKonus1 Ben aldım 4 baby gayet güzel geldi hafif kullanışlı sadece biraz büyük duruyor ama oturma pozisyonuna aldığında gayet güzel ve ideal duruyor tekerlikleri 360° dönüyor ve sürüşü çok rahat
babyy__ Duygu_52 canım civilden aldım baktım şimdi ürün kalmamış ama trendyoldan bakayım aynı ürün varsa paylaşayım
Duygu_52 babyy__ Çok teşekkür ederim canım kullanışlı mı acaba bunlar 2 buçuk yaşında oğlum var onun için hemde yeni çocuk olursa onda da kullanırım diye
lilasmom_ babyy__ attığınız modelle https://ty.gl/6w4h7um4jv bu aynı sanırım ben de bunu almayo düşünüyorum da
babyy__ Duygu_52 valla ben çok memnun kaldım kuzum hem hafif hem kullanişlı digerlerinde çocuklarin ayaklari iki büklüm kaliyor
Duygu_52 babyy__ teşekkür ederim canım uzun süredir kullanıyor musunuz bebeğiniz ne kadarlık Şuan bide bu kabin olan bebek arabası sadece tek yönlü kullanıyor çift kullanılmıyor bu sıkıntı oluyor mu acaba