Aysensrkan bdenerigokce evet silikon tabancayla harfleri ve topları yapıştırdım. Hızlı yapıştırıcıyla Ledi ve magnetin arkasındaki mıknatıslı yapıştırdım ama hepsini silikon tabancayla yapabilirsiniz ben sağlam olsun diye böyle tercih ettim
Ebru_20 Yagmurun2 Kapı süsünü çiçek sepetinden yaptırmıştım 89 TL’ye şu anda 121 TL Mangnetleri de n11 den yaptırdım 60 tanesi 345 TL idi galiba tam hatırlamıyorum ama bana bu ikisi uygun gelmişti
Ebru_20 nazile bebek hediyelik magnet yazdım çıktı ordan beğenmesi baya bı uzun sürdü sadece ben sipariş verdim 4 günde falan elime ulaştı Trabzon Akçaabat dan Denizli Acıpayam a geldi
Zeynepaksy Yagmurun2 lizin.tasarim Tanıdığım canım benim bende burda yaptırdım nişan hediyeliklerim düğün hediyeliklerm şimdi de kızımın hediyesini kapı süsünü ve yastığını yaptırıyorum
AryaElif Yagmurun2 merhaba eğer düşünürseniz areldesigner instagram sayfamdan yardımcı olmak isterim💖 Yeni girişimciyim, hem hamile hem 2 yaşında kızımla elimden geleni yapıyorum istediğin her modelde🙏🏻🍀