Alizee Yagmurun2 baykuscraft (kapı süsü) Amour_florista (taç ve terlik alacağım) Annebebek_susleme güzel şeyler var
Tgbnrbltt Yagmurun2 bende arayış içerisindeyim 25 Ekim’de doğumum olucak ama henüz hem güzel hemde fiyat olarak uygun bı yer denk gelmedi
Ebru_20 Yagmurun2 Kapı süsünü çiçek sepetinden yaptırmıştım 89 TL’ye şu anda 121 TL Mangnetleri de n11 den yaptırdım 60 tanesi 345 TL idi galiba tam hatırlamıyorum ama bana bu ikisi uygun gelmişti
Es_raa1 İnstagramda naferorganizasyon a yaptırdım çok memnunum istediğiniz modeli atıyorsunuz anlatıyorsunuz yapıyorlar kapı süsü ,takı yastığı, ve çikolatalarımı oraya yaptırdım🌸
nazile Aysensrkan neyle nasil yaptin tarif edermisin bayildim yaaa cok guzell😍 bende yapabilirmiyim acaba tarif edermisin
Zumzumm Aysensrkan çok güzel olmuş. Bize de fikir oldu. Ben ne yaptırcam arayışındaydım sayenizde sayfasını inceledim ben de bu şekil yapıcam hem el emeği hem de daha uygun❣️
Aysensrkan Yagmurun2 canım bende instadan aldım bütün malzemelerini @birsurumalzeme sayfasından set halinde gönderiyorlar
Aysensrkan nazile canım malzemelerini instadan aldım @bırsurumalzeme sayfasından boyasını kadar herşeyini gönderiyor gerisi senin hayal gücünün kalmış bir tek yapışkanlı alıyorsun ayriyeten boyaması yapıyorsun yapıştırıyorsun
Haticekhrm Trendyoldan yaptırdım bende brand hause kapı süsü nü çikolatayı da tuna chocolate den bi bak uygun gibi geldi bana buralar
Aysensrkan Zumzumm Ne mutlu bana 🥰 Evet çok daha uygun geliyor hem el.emeği olması satın almaktan daha güzel 🥰
Sumeyyealts Bende bunun gibi yapıcam sayfaya sordum çok tuzlu fiyat söyledi kendim çok daha makul bişeye hallederim makrome de yapmıştım daha önce çok kolay zaten 1 günümü alır