Aishvet7 ben 8 yıl kullandıktan sonra hamile kalmadan 1 ay önce bıraktım yine de içim içimi yemişti. Sinir, stres olur, iştah bi süre artar ama geçiyor hepsi 2 yıl oldu yanımda biri içse uzaklaşırım. Çocuğumun yanında yakınında asla içirtmem. Ciddi bağımlıydım 1 paketten fazla içtiğim de oluyordu ama bi gün karar verdim, elimdeki yarım paketi arkadaşıma verip daha da içmedim.