Aishvet7 kafada bitirmeniz lazım. Ben hergün 1 paket içerdim. Sigarayı bir günde bıraktım ve bana onu hatırlatan herşeyi bi süre bıraktım, sabah kahve içmedim, düzenli kahvaltı ettim vs vs. Bunun bir bağımlılık olduğunu ve cocuğunuzu ve sizi tehlikeye attığını düşünün. Bunun vebali ile yaşamaak çok zor. İradenizi sağlamlaştırın yapabilirsiniz. Bağımlılık sizden daha güçlü değil. İsteyin yeter.