Ben ilk gebeliğimi geç öğrendim ilk muayeneye gittiğimde 7 haftalıktı direkt keseyi görmeyi bırakın direkt Kalp atışını duyduk biz bayağı büyütüp gelmişsin falan dedi Hatta doktor. fakat bunda Ben erken öğrendiğim için hemen doktora gittim Tabii haliyle 5 haftalıkken kesenin durumu ne olur bilemedim. genelde uygulamalarda ve internete girip baktığımda 5 haftalık keselerin içlerinde hep bebeğin oluşumu görünüyor O yüzden çok şüphede kalıyorum ben de. düşüğüm de şöyle oldu Ben 7 haftaya kadar gelmişim bir hafta sonra zaten 8 hafta oldu Yani resmen 2 aylik hamileydim .ben bir ay sonra da gidip cinsiyetini öğreniriz diye düşünüyordum o zamanlarda çalışıyordu hamile kaldığımı bile farkına varmamışım zaten. Neyse bir gece çok müthiş bir ağrı ile uyandım sağ böbreğimden yukarıya doğru sırta doğru bir zonklamayla ben kum döküyorum diye uykundan uyanarak kalktım ağlayarak hemen tuvalete girdim ve hafif pembe bir kanama ile karşılaştım zaten bir tuhaflık bir anormallik olduğunu anladım. yerleşme kanamasının olmadığını idrak halindeydim Çünkü iki aylık bir bebeğin yerleşimi kanaması olmaz. olsaydı çok daha erken olurdu .Hemen acile gittik ve gittim hastaneye Hiçbir şekilde bebeğimi yaşıyor mu vesaire hiç kontrol etmedi sadece benden idrar tahlili aldı Tabii düşük olduğu için muhtemelen idrar yollarıma da kan pıhtısı gitmiş