Ilk canbebe kullandim memnun kalmadim 2 numarayi molfix aldım memnundum ama 2 ay sinra sizdirma yapmaya başladı bimin bezini kullandim sızdirma olarak iyi sizdirma yapmiyo ama pisik kremi kullanmasam pisik yapiyodu sonra kiydim paraya prima aldım 1 ay cok pisik yaptı alisma sureci diye sonra pisik kremini unuttuk o kadar iyi geldi yani bezden birakana kadarda onu kullandim tabi o zaman yil 2016 2017 falan simdi henuz bebek dusunuyoruz eger hamile kalirsam stok yapip biriktirmeyj dusunuyorum