Kizlar39+4 haftalık gebeyim ve kaynanam geldi geleli tansiyon fırlıyor daha önce gebelik zehirlenmesi yaşadım 25. Haftamda hastanede yattım beş gün. O dönem doktorum 13-9 olur ise Alfamed al 14-9 olur ise hiç durma gel acile demişti. Şu anda 13-8 çıktı omron ile ölçtüm. Boyundan çıkıyor ağrı zaten. Alfamedi sürekli kullan demedi ya sorun olur mu acaba bunu soracaktım yani ilaç sonuçta insan endişe ediyor zırt pırt ilaç almaya!!