Ay3 hayır olmadı çok rahattı hamileliğim sadece bebek hep sağda duruyodu soluma yatamıyordum her seferinde doktora sordum bi anormallik var sanki bebek sola geçemiyo çok canım acıyo yatarken dedim yer edinmiştir dediler hiç anlamadılar ama ben ni tuhaflık olduğunu anlamıştım doğumda öğrendim meğer yarım rahim miş