merii10 kızlar aranızda yarım rahimli hamile olan var mi. şuan 16haftalik hamileyim korkuyorum erkn doğum riskinden dolayı
Ay3 merii10 bende yarım rahimliyim, 14. Hafatdayim ilk gebeligim. Insallah saglikla kavuşuruz bebeklerimize
Tessd merii10 Bende yarım rahimliyim 13 haftalığım bende şu an her gün aynı endişe bende de var doğuma kadar da bitmeyecek bu endişe 🥺
Asiyeepg Ben canım ilk kızımı 40 haftalık doğurdum şimdi ikinciye hamileyim kendi çok yormamaya bak özellikle ilk 4 ay bende endişeliyim inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
merii10 Asiyeepg aminn insalah çok endiseliym gerçekten rahim ağzı kısalığı oluşur diye çok korkuyorm 😔 insalah bı sorun olmaz ve bizde o zamanları goreblrz
Ay3 Asiyeepg sizde yarim rahimlisiniz ve 40 haftalikken yaptiniz doğumu dimi. Serklaj felan yapilmis miydi
tupbebekannesi522 Asiyeepg normal mi olmuştu bende yarım rahimliyim tek tüplü bide. 2 buçuk senelik evliyim. 1 ay sonra tüp bebek başlayacağım.
Asafm Asiyeepg merhaba bende yarim rahimliyim yeni gebe olduğunu öğrendim siz ilk gebeliginizde rahim genişletme amelyati olmusmuydunuz yoksa normal rahminizle 40.haftaya kadar gitmesi mükemmel bisey
Asiyeepg merii10 bence kendini korkutmamaya bak pozitif düşün Allah inşallah korur onu🥰 sen elinden geleni yap yeter
merii10 Asiyeepg amin amin insalah çok sağolun peki şuan ilk defa iki kez bebek aşağıdan tekme atmış hatta cikivercekms gbi bişey oldu zonklama sızlama şeklinde.anlik iki kez oldu uzaniyrm şuan devam etmiyor haftama göre böle şeyler normal mi acaba yoksa korkmalimiym
merii10 Hnd3535 suan icn gerek görülmedi salı günü perinatologa gidicem tekrar ölçüm yapılacak gerekli görürlerse yapılır ölçüme göre
Hnd3535 merii10 benim rahim ağzı yetmezliği var 21haftalık kaybım var. Açılma yada kısalma beklemeden 14.haftada dikiş atıldı
merii10 Hnd3535 anladım çok geçmiş olsun salı günü netlescek bnm de belki yatis yapılıp serklaj yapılabilir yne de