Feyzaask 16+5 günlügüz 😊halen iştahım yok ama gerekenleri az az yiyorum kilo almadım aksine verdim bence bünye meselesi💕saglıkla gelsin bebişlerimiz
Chan Bugraefekan Doktorum 12 kilo sınırı koydu. İnşallah ondan fazla almam 😔 Evet 21+4'te girdim. 400 grdı boyunu kesin söylemedi. Hiçbir sorun çıkmadı çok şükür.
Sunayaz Ozgenur445 ben 58 ile hamile kaldım 4 kilo verdim şuan 24 haftalığım 60 oldum normal mi bilmiyorum haftasonu Dr um a sorucam çok fazla aldım sanırım
Sumeyyegyretli Selim_Alparslan bende aynı durumdayım 22 +4üz 56 kiloydum şuan 65 kiloyum 🙄 ama kendimden kaynaklı oldu tatlıydı hamur işiydi abarttım şimdiden sonra dikkat etmeye çalışıyorum biraz ama 😬😬
Bugraefekan Sumeyyegyretli karbonhidrat tuketmemeye çalisin hem sagliksiz hafta iki kez hadi olur can çeker bende yiyirum ama fazlaya kaçmayı sizin faLa olmuş zaten ilerde pişman olursunuz fazla kilo alınca inanın verilmiyor
Selim_Alparslan Sumeyyegyretli aynen canım bende ilk 3 ay hiç kilo almadım 4. Aydan sonra birden 13 kilo aldım ve göğüslerim kalçalarım parçalandı ani kilo alımından gerçekten çok abartmıştım yemeği ve çok acıkıyordum Decavit iştah açıyormuş o yüzden 3 günde bir içeceksin artık dedi doktorum
Sunayaz Bugraefekan ya nasıl hesap yapılıyor bilmiyorum ki arkadaşlarım sınırdasın diyor verdiklerini aldığın için 6 kilo almışsını diyorlar kafam iyice karıştı
Bugraefekan Sunayaz bence iyisiniz bide şu var kusma döneminde vücutta su gidiyor aslında kilo az gibi ciakr mide boş aslında kilo olarak çok verilmiyor tartı insanı yanıltıyor 2 kilo almışsın yani ona bak hamile kalgina bak
Esra03 Ozgenur445 valla canm nn 78 ile hamile kaldım 23. Üncü haftada 92.50 olmuşum ben biraz değil bayaa almışm sen kaçsn ?
Ozgenur445 Esra03 canım bende 56 57 arası hamile kaldım 64 falan geliyorum 7 8 kilo almışım başlarda alamıyodum diye endişelenmiştim şimdi de baya almışım ☺️
Bugraefekan Ozgenur445 hayırlı haberler bekliyorum buraya yazarsanız çok sevinirim bende pazartesi günü düşünüyorum gitmeyi