LaLuna gunde en az 2 litre icmeye özen gosteriyorum. Kendime sirf bunun icin su sisesi aldım ordan iciyorum ki ölçebileyim diye. Suyu bol tuket demisti bir ara az iciyordum 2- 2.5 litre ic demisti. Persembe günü kontrolum var bakalim ne diyecek ama bu su fazlaligi cok zorluyor beni karnim sol bacagimin sinirlerine baski yapıyormuş sol bacagimda hissislik başladi nörolojiye gittim bunun icin ama suan hamile oldugumdan film cekilemiyorum emg istedi erken dogum riskin var mi dedi sonra. Bende yaptirmak istemedim.bebege zarari olur diye. Biraz ayakta durayim bacagimi tamamen hissetmiyorum. Ayakta kalmamaya calisiyorum 2 ayim.kaldi biraz disimi sikicam ama biraz zorluyor beni