LaLuna bugün bendede aynı durum oldu,ikiz bekliyorum birinin suyu normal ötekinin suyu fazla çıktı,22.hafta biticek ve şekerli meyve suları vs içme kesinlikle dedi,bende mandalina 🍊 filan çok severim biraz fazla tüketmişim bu ara,bide nolduysa 2gün tatlının içine gömüldüm karınca 🐜 gibi,sanırım ondan da kaynaklı,çok dikkat etmemi söyledi 2 hafta sonra tekrar bakıcak