Sevgili anne adayları gebelikte öncesinde diyabetiniz olmasa ve herhangi bir belirti göstermeseniz bile şekeriniz yükselebilir, bunu fark etmeden gebeliğin devamı siz ve bebeğiniz için risklidir. Şeker yükleme testinin size ve bebeğe zararı yoktur. Bilime güvenin mutlaka doktorunuz gerek gördüyse testinizi yaptırın