Gamzeramo ben yaptırmadım ve istemedim. Ama ailemde şeker hikayesi yok benim birde pek şekerli şeyler tüketmeyi de sevmem hamileliğimde tatlı şeyler bana pek yaramadı zaten . Ven yaptırmayınca doktor da birşey diyemedi ama yaptırmamı söylemişti. Sonra kan verdim kan şekern iyi görünüyor demişti. Doktorum sonradan doğum iznine ayrıldı şuan başka doktorla devam ediyorm oda sordu yaptırdın mı diye bende yaptırmadm dedim . Oda zaten şekerin var gibi durmuyorsun dedi . Genelde şekeri olanlar kiloya yatkın olduğu için .. benim karnımda çok çıkmadı haftama göre.. hala dolabımdaki kıyafetlerimi giyiyorm .. 32 haftadayım . Hamilelik için aldıklarımı da genelde kendi bedenimden 1 beden daha büyük alıyorm rahatlıkla oluyor.. uzun yazdım sanırım .. Bu arada benim eşim sağlıkçı gerekirse evde takip ederiz demiştik. Ama hiç ölçmeme bile gerek duymadm bu zamana kadar çok şükür .. Bende tansiyondan çekiyorm .. Herkesin var bi derdi gebelikte 😄