Sevim43 Bende henüz 10+3 haftalığım doktorum 13 haftalık ilken gel dedi sadece ense kalınlığını ölçüçek 2 li test düşünmüyorum yaptırmayı
ebruu30 worin Bana doktorum eğer bi sorun çıkarsa aldırcan mı diye sordu bende hayır Allahtan gelen kabulüm dedim o zaman hiç gerek yok dedi hiç birini yaptırmadım sadece detaylı baktı doktorum o kadar
Yagmur9833 worin Banada ense kalinligi normal dedi ama genede yaptirdim ne olur ne olmaz aklım kalmasin diye çok sükür bir sorun yok 🤗
YavrumAnnem Yagmur9833 benimde ölçtüler normal dediler burun kemiğini falan gördüler artık zamanım olmadığı için yapamadım. 3lü yaptım daha sonuçlarını öğrenmedim umarım herşey yolundadir
Yagmur9833 YavrumAnnem ikili test normal çikinca üclü test yapmadik biz doktorum gerek yok dedi sana doktor mu yaptir dedi üçlü testi? normal cikinca genelde ucluye gerek duymuyorlar
Kvldn worin kızım 10 aylık 5 aylık gebeyim ikisindede ne tarama testleri ne ayrıntılı ultrason yaptırmadım Kuzenime doktoru sormuş aksi bir olursa bebegi aldıracakmısınız hayır dedigi için doktor o zaman gerek yok demiş
Kvldn worin ve yakın çevremde teyzeme yengeme görümceme farklı şeyler söylediler birine bebeğinizin böbregi yok birini kolu bacagı yok birine down sendromlu hepside doğurdu ve maşallah sağlıklılar
worin Kvldn 😱😱 evet ikili ve üçlü testde de yanılma payı oluyor ama bacakla kollar ultrasonda görünüyor ki😬🤔 değişik ya
Bjk19031903 worin Benimkide ense kalinligi ice burnuda belli dedi ama yaptirdim gerek yok die bsy sacma bnce git yaptir cnm bu is hata kabul etmez
Bjk19031903 worin O zaman bsy olmaz cnmmm 31. Haftadasin bakilmis detaylina bn daha 13+3 um gecen hafta yapilmasi gerek ddi yaptirdim senide yeni sandim bn masallah iyi bebekte takma kafana hic