Hamcey Hulyalp ben 11 haftada ögrendim canım 2side kız 😀😀çok şükür rabbim hayırlı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş
Hulyalp Hamcey oo masallah canim. Prenseslerini saglikla al kucagina insallah. Ben 16. Haftada falan kesinlesiyo diye daha var sandim. Ne kadar erken ogrenmissin🍼🍼
Hamcey Bende şaşırdım ama doktor 100 💯 kız dedi değişmezse bakalım hayırlısı olur inş sağlıklı olsunlarda kız erkek farketmez
Hamcey Ohhhh çok şükür cnm benimde öyleydi biri birinden önde gidiyor hep hayırlısı olsun bakalım inş rabbim çok rahat bi hamilelik geçirmeyi nasip eder