Nefeslina ilacını değiştirebilirsin. Aile hekimin ile konuş başka bir şey yazabilirler. Bir de bazı arkadaşlar pekmez falan demiş ama o bir işe yaramaz. Eğer hemoglobinin çok düştüyse pekmezle toparlamaz. Zaten içtiğin ilaçla eşit olması için bardak bardak pekmez içmen gerekiyor 😂 pekmezini de iç ilacını da değiştir devam et. Doğum ve sonrasında faydasını görürsün.