Nefeslina cnm bende hiç içmiyordum midemi bulandırıyor ve halsizlik yapıyodu doktorum da kan değerlerine baktı sana yaramıyosa kullanma dedi
Ama 2.tetenoz için gittiğimde kan değerlerim çook düşmüş ebede oradaki doktorda her zaman içemesende aklına geldikçe iç mutlaka dedi
Bende yatmadan içiyorum bazen