Aydemir valla böyle kasık sızlaması gibiydi adet olmadan önce tatlı bir sızlama olur ya öyleydi ama hiç dikkate almamıstım normaldir demiştim geçen perşembe çok şiddetli bir sancı gelmiş bir anda nefesimi kesti sanki ama saniyelik oldu hemen geçmişti randevum vardı bir kaç güne onu bekledım öyle gittim doktora yakın olmasaydı randevum beklemzdım hemen giderdim sende dıkkatlı ol bence bol bol su iç dedi bana doktorum ve uzan dedi sende öyle yap canım koru kendini