Lemansemetay Kızlar iyi akşamlar 33 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı nstye girdim biraz sancım çıktı doktorum serum verdi sancılarım için sonra tekrar nstye girdim ilkine nazaran yine sancı cıktı bebeğimde dönmüş kılosu suyu felan gayet iyi bir hafta da önde gidiyor erken doğum riskin var dedi aceleci biraz bebeğin dedi iğne verdi ciğer geliştirici iki gün vurulcam iğneyi ve hap verdi önünüzdeki hafta bir daha gidicem kontrole korkuyorum kızlar basına gelen var mı beni rahatlatın biraz korkuyorum çok 🙄😔😔 yine buna da sükür diyorum haftası daha kücük de olabilir di
Zeliha66 Lemansemetay haftan faln çok iyiymis canım doktorun kilosu falnda iyi demiş korkma stres yaparsan kasilman artar. Benim 17. Haftamdan beri erken dogum riskimiz var daha 25+2haftaligiz bizde o haftalari görmek icin dua ediyoruz🤗🙇♀️
Emira Lemansemetay bebegin saglikla gelsin insallah hiv bir bilgim yok ama basliginin ustte kalmasi icin yazdim
Burcu35 Lemansemetay bende hep dua ederdim allahım erken doğumum olcaksa bile 30.haftadn sonra olsun bebeğim çok küçük kalmasın diye ☹️ Ah biz anneler zaten düşünmeden edemeyiz. Yüreğini ferah tut kendini yorma üzme doktorun dediğinden çıkma canım. Allahım zamanında doğum nasip etsin inşallah🙏🏻
Eceeee Lemansemetay gayet güzle bi hafta 34sayılır zaten 35 ye doğan bebekler küvöze bile girmiyor genelde
Asiiye Zeliha66 25+5 haftalık hemen hemen aynıyız bende de risk var 30 lu haftalari da görürz insallah
Lemansemetay Emira çok teşekkür ederim çok sağol 🙏🏻 Valla insan tanımadıkları konustuğu zaman bile iyi geliyor gerçekten
Lemansemetay Burcu35 amin allah razı olsun çok sağolun teşekkür ederim cevap veriyorsunuz rahatlıyorum 🙏🏻
Lemansemetay Allah herkese yardım etsin 🙏🏻 Doğru diyorsun daha bugün öğrenince ister istemez halâ etkisindeyim canım insallah sağlıkla gelir herkesin evlatları
Ytmz Masallah kilosuda gayet herseyi iyiymis canim zamaninda dogar insallah boyle olup serum ve gelistirici ignelerle gecistirileni sonrada gununde dogan bebisleri cok duydum sikinti etme bol bol dinlen erken dogum riskine karsi hazirlikli ol cantaniz falan yani ama aklina kotu getirme
Hgemr Lemansemetay Bir hafta önden gidiyor olması,kilosunun iyi olması avantaj. Ciğer geliştirici de yapıldıysa stres yapmayın. Bol bol dinlenin bir sıkıntı olmaz inşallah. Erken doğum riski yaşayıp 39-40'ları görenler çok 😊
Asilaliaras Bendede aynı durum söz konusu 33 haftalığım şimdi geldim hastaneden serum takıldı ciğer geliştirici vuruldu gece dörtte ikinci doz vurulacak kasık agrısı şikayetiyle gittim iki kez ntsye girdim ikisindede sancı çıktı inşallah zamanında gelirler doktor istirat dedi ama benm 1 yaşında oğlum artı okula giden bi oğlum daha var bu pek mümkün olmuyor tek temennim zamanında gelmesi
Aydemir Asilaliaras birşey sorabilir miyim benim de 33. haftam bitti. Kasık ağrılarım var bazen şiddetli oluyor ağlıyorum hatta sonra normale dönüyor. Yine oluyor. Acile gitmek falan istemiyorum. Sancınızı biraz tarifi eder misiniz bir de sürekli mi oluyor benim gibi arada olup geçiyor mu
Lemansemetay GokceGenc insan bir garip oluyor bunada şükür diyelim allah daha beterinden saklasın canım 🙏🏻😘 sağolasın
Asilaliaras Lemansemetay ciğer geliştirici vuruldu telaştan bakmak aklıma gelmedi rahimde incelme ve yumuşama söz konusu sancıda olunca o an bakamadım
Lemansemetay Aydemir valla böyle kasık sızlaması gibiydi adet olmadan önce tatlı bir sızlama olur ya öyleydi ama hiç dikkate almamıstım normaldir demiştim geçen perşembe çok şiddetli bir sancı gelmiş bir anda nefesimi kesti sanki ama saniyelik oldu hemen geçmişti randevum vardı bir kaç güne onu bekledım öyle gittim doktora yakın olmasaydı randevum beklemzdım hemen giderdim sende dıkkatlı ol bence bol bol su iç dedi bana doktorum ve uzan dedi sende öyle yap canım koru kendini
Asilaliaras Aydemir biz ailece Boğaz enfeksiyonuna yakalandık öksürükten diye düşündüm üç gündür kasık agrım vardı bugün ayağa kalktıkça agrımın arttığını hissedince durmadım gittim