Gozde_32 genelde saygılı ve sakin durururum ama asla lafımı çekmem kimseden ,basaklarla anlasiyorum , sadece ben demiştim dememek için her türlü konuda asla kafamda soru bırakmam her şeyi sorarak öğrenirim cümlede genelde 1doru sorarım ve dinlerim , gözlemci ve hisleri çok kuvvetliyimdir.Bir de birini sevmedi mı asla demiyim ama soğuk oluyorum ,bir de vefasızlığa ,haksızlığa ,yalana,tahammülümüz yok.