Seval0Seval myangelson valla benim doktorum reglım 2 gün geçsin sonra ters yap dedi artık rabbime kalmış birşey beklicem yapacak birşey yok
myangelson Seval0Seval senin doktorunun dediğini ilk defa duydum mesela çok şaşırdım neredeyse iğnenin test gününün üzerinden 1 hafta daha geçsin öyle test yap diyor yani iğnenin 21. Günü test günü vermiş resmen tuhaf geldi bana
myangelson Seval0Seval tuhaf yanı özel mi doktorun? Burada çünkü herkes genelde hep benim doktorumdan duyduklarımla aynı şeyleri yazıyor o yüzden senden onu duyunca şaşırdım
Seval0Seval myangelson Royem62 Hazelcik DeneyimliMom Arasmom_ 1prensesannesi__ sabahki idrar testim 
Royem62 Seval0Seval çok arada bir değer canım bu değer 2 gün sonra bir daha kan verebilirsin bence yükseledebilir bu değer ümitlenme yine de ama bir ihtimal olabilir
Hazelcik Yani seni ümitlendirmek istemem ama aynı süreçleri defalarca yaşamış biri olarak bu değerlerin döndüğünü görmedim. Hamileyken daha erken bile yaptırsan daha yüksek sonuç çıkıyor. Ama dua ediyorum inşallah pozitife döner
1prensesannesi__ Seval0Seval eksi bi deger degil bence negatif deger < ile baslar bence yeni yükselmeye baslamiş 🥰 carsamba regl gününse o gun tekrar kan verirsen kesin sonucu alirsin 1000lerle ögren insAllah
DeneyimliMom Seval0Seval ben göremedim ama daha erken zaten. Regli zamanını sabırla beklememiz lazım. Benim de belim çok ağrıyor, vajinama vuran bir ağrım var. Ama doktor regliye daha çok var diye test yaptırmadı. Ben de bir hafta daha bekleyeceğim.
Arasmom_ Seval0Seval negatif canım, pozitif olsaydı Daha belirgin olurdu. Ben klomen ve çatlatma iğnesinden 9 gün sonra test yaptım çıktı erken gebelik testinde. Bi önceki ay da iğneden 12 gün sonra yaptım seninki Gibi çıktı negatif
Royem62 Seval0Seval canım 5i geçmeden kana karışmadan tesstte çıkması biraz zor olablir salı günü felan tekrrar bir twat yap yada kan ver olur mu bu bir kaç gün kendini yorma psikolojik olarak eğer adet olmazsan pazartesi salı günü tekrar test yaparsın
1prensesannesi__ Seval0Seval test hassas bi testttir kan verdin zaten bence 3 5 gun test yapma sonra tekrar test yapar kan verirsin boyle daha cok stres oluyo insan cunku
Hatice333 Seval0Seval canım değerin küsuratlı çıkmış sanki benimde genelde 2.0 2 falan çıkardı . İğneden 11. Günü 2.14 çıktı iki gün sonra 8,5 çıktı inşallah yükselir 🙏😘