MorKelebek Benim dün randevum vardı 13 haftalık olduk bugün 11 Haziran Doğum gözüküyor doktorum erkek dedi ama yanılma payının olabileceği için hazırlıklara başlamayın dedi☺️
Rmysaduran Aysebkr1258 evet bende korkmuştum ama rahim de büyüme olduğu için oluyormuş agrı dr öyle söylemişti
Ozderr Emine-karaca bu ne heyecanli bi süreç sanki aşık olmuş gibi ayaklarım yerden kesiliyor 🥰🤣 bekliyoruz bakalım belki bu hafta bi tahminde bulunur doktor 👻
Sewo Aysebkr1258 Benim kasık bel çok ağrıdı zaten Bu gun O yüzden gittim 13. Haftadayım cinsiyeti de gördü söyledi sağolsun
NeslihanOner Ben 11 deyim geçen hafta kontrole gittiğimde doktor erkek gibi dedi ama 12. Haftada tekrar bakarız o zaman daha iyi belli olur dedi hem ikili test için hem cinsiyet için gidecem bakalım. Benim yaklaşık bir saattir falan kasık ağrım var sanki adetmişim de o sancıyı çekiyomuşum gibi ağrı
Melikeumut Kızlar benimde 10+5 ilk gebeliğim deli gibi merak ediyorum perşembe 11 haftaya giricem o gün dr randevum var inşallah bi ihtimal bişey der çevremde 4 gebe arkadaşım var hepsinin erkek sanırım erkek senesi .
Melikeumut Berkaytuana oyyy rabbim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah benimde hep içimde ilk öğrendiğimden beri kız var ama bakalim