2cocuk2kopek Emine-karaca 13+4te ögrendim erkek dedi ama net degildi😊 önumuzdeki hafta netlesecek inşallah😊
Ozderr Emine-karaca bu ne heyecanli bi süreç sanki aşık olmuş gibi ayaklarım yerden kesiliyor 🥰🤣 bekliyoruz bakalım belki bu hafta bi tahminde bulunur doktor 👻
Aysebkr1258 Haziran sonu gözüküyor benim doğumum o yüzden daha cinsiyetimiz belli değil 😊 daha küçücüküz sağlıklı olsunda çok önemli değil cinsiyeti 😊
Aienma AlininAysesii bende Alinin ayşesiyim benim bebiş de 11+5 bende yarın öğrenmeye ve diğer testleri yaptırcam ilk gebeliğim yeni evli sayılırım 😂😂😂
Cansn AlininAysesii ayyy çok heyecanlı yaaa 😍 erken değil mi ya bana doktor 16 dam önce görsem de söylemem dedi 🙈
Rmysaduran Benim 12 haftalık haftayaa söylerim dedi doktorum bana erken gibi gelmişti ama 13cü hafta da ögrenenler varmış 😊 bende çok merak ediyorum 🥰
AlininAysesii Aienma İkili taramayı yaptıracağım yarın ben de, ilk gebeliğim 2,5 yıllık evliyim hemen hemen, aaa ne tesadüf 😂
Aysebkr1258 Benim bazen kasık ağrılarım ve rahimde ağrı oluyor sizlerdede oluyor mu öyle baskı yaptığı içinmiş sanırsam
Rmysaduran Aysebkr1258 ilk zamanlar çok olmuştu kasıklarımda agrı ama artık olmuyor geçti çok şükür artık baş agrılarım çok fazla benim 😒
Sewo Aysebkr1258 Benim kasık bel çok ağrıdı zaten Bu gun O yüzden gittim 13. Haftadayım cinsiyeti de gördü söyledi sağolsun
Aysebkr1258 Rmysaduran ilk zamanlar çoktu şimdi hala ara ara oluyor doktor bir sorun yok demesine rağmen insan yinede düşünüyor
Nesli2101 AlininAysesii siz demi hakkari desiniz bnde ordayım doktor sıkıntısı yaşıyorum siz hangisine gidiyorsunuz
Rmysaduran Aysebkr1258 evet bende korkmuştum ama rahim de büyüme olduğu için oluyormuş agrı dr öyle söylemişti