Liya98 Kızlar yine test yaptım sabah silik cıktı adetim gelmese kan vericem🩷 baska marka perdictor erken gebelik yapan varmı? @1prensesannesi__ @Rapunzel-25 @Damla @Defnegul20 @Minigiim-vebenn52
Matmazelll Liya98 var bence kan verin sizde bende dün öğrendim erken gebelikle bugün kan verdim ama çıkmadı daha sonuçlarım sizin bana göre daha yeni
1prensesannesi__ Liya98 yani o zaman kesin sonuc dogrudur kimyasal gebelik suphen varsa kendini kimyasala sartlama test yapmayi birak 5 eylulde adet olmazsan 6 eyulde kan vr
fundactak Benimde adetime 1 hafta vardı test yapmıstım silik çıkmıstı ertesi gün kan verdim degerim 15 di muhtemelen seninde öyle çok yeni oldugu için kan verirsen kesin sonuc alırsın teste göre ne desek yalan olur , inşallah gebesindir 🌸
Liya98 fundactak sende haklısın canım ama iste 2tane de cizgi cıktı ama yinede güvenmiyorum bu testlere artık beklicem