Kızlar çatlak olmasın diye nası kafayı yediysem tüm gün heryerim yağlı kremli geziyorum. Bio oil, touch me, vazelin, nıvea cilt yenileyici, madacassol, bepanthol, hindistan cevizi yağı, badem yağı , kantoron yağı. Bu saydıklarımın hepsini sırayla döne döne sürüyorum. Ama bi sorun var ki sürekli nevresimim yağlı kremli oluyor beklesemde vucudumun emmesini illaki geçiyor 2 günde bir nevresim değiştiriyorum bezdiimmm 🤐 Kendimi havluya sarıp yatıcam hava sıcak olmasa ama 35 derecede o da olmuyor 😂 Siz neler kullanıyosunuz sizinde nevresimler batıyor mu 🫢🫢