Mervemerii Ne zaman uyumaya niyetlensem tekme atıyor🥲çikolata yiyin diyorlar da o bende pek işe yaramadı kafasına estiği gibi davranıyor🥲genellikle gece tekme atıyor🥲
Avril AslanMerak evet yaa 🤣 azıcık uyusun diye bekliyorum bazen daha doğmadan uyku yolu gözler olduk sürekli aktif olduğu günler canıma okuyor 🤣
Meltemmms Doktoruma gelirken çikolata yedim dedim kızdı🤣 biz kontrolde çok hareketli olsun istemeyiz eğer istemediğimiz pozisyondaysa 10 dakika git çikolata ye gel deriz dedi şaşırdım 🙈
bskts26 Sseedd benim oğluşumda sola yatınca ve sırtüstü yatınca aşırı tekmeliyo 😂 bide sevdiğim şeyleri yiyince
rmysaugrr Tugbacakan bende 29 haftalığım ama hareketleri çok kısıtlı o dönemde sizin hareketlernz nasıldı şu an doktorum kan cıvıltıcı ipne verdi hareket etmiyor dediğim için zararı varmı onu da bilmiyorum
Esmaa_Nur rmysaugrr bizde 28+4 teyiz bende aynı durumdayım endişelenmeli miyim bu haftaya girdikten sonra hareketleri azaldı gibi hissediyorum 🥺
Tugbacakan rmysaugrr benimki 25 ten sonra hep çok hareketliydi ama ayaktayken hiç kımıldamazdı. Yattığım anda başlıyodu bi süre sonra otururken de vurmaya başladı. Bu haftalarda artık vurmaları takip etmen lazım. 2 saatten fazla oynamazsa muhakkak doktora görün.
Tugbacakan rmysaugrr bi de bu dönem bi süre azalma olduğunu söylemişti doktor sonra yine düzene giriyormuş.
1527 Benim ikinci gebeliğim ilk gebelikte vişneli meyve suyu içince hareketlenirdi bakalım bu ikinci ne ile hareketlenecek☺️
palperol Bızımkı soguk suda cok hareketlenıyo bu yenı fark ettıgım bısey 2 haftadır ,ıcınce kıpırkıpır
Ball1sf EbrKzlky yaaa benim oğlan da aynı elma yediğimde babası onunla konuştuğunda çikolata havuç kahve vee kendi hakkında konuşup çekiştirince kıpırdanıp duruyor 20+4 😂😂
EbrKzlky Ball1sf şimdiden fenalar yaa 😂 bizimkide babasının sesini duydum mu hemen hareketleniyo bide adını söylediğimdee 😂
busraayksll Sseedd ayy evet biseyler yeyince su içince çok oynuyor ve çoğunluğa katılıyorum geceleri iyice cozutuyorlar 26 dayım bende ama daha bugün doktorum ne kadar hareketli o kadar iyidir dedi
rmysaugrr Esmaa_Nur ben doktoruma hareketleri kısıtlandı dedim aspirne başlattı sonrasjnda iğne yazdı pazartesi tekrar gidcem bakalım inşallah endişe duycak bişeg yoktur çevremde bu haftalarda normal diyor
Tugceyk Esmaa_Nur arada hareketleri azalabilir benimde o haftalarda öyleydi 30.haftaya girdim maşallah şimdi çok hareketli 1 hafta hareketi az olup bir hafta artabiliyor
Canookii Sidelya_ benimde yarın öğlen saat birde detaylı ultrason var acabaa gitmeden ne yesem de hareketlerini daha iyi görsem diye düşünüyorum fikir verir misiniz anneleeerrr