Maryhoney İlk oglumda da 3 yaşın kadar duru/dalan granül kullandım yine aynı yapicam makinemde maşallah 🧿
Agg0207 Sitare21 ilk kızımda Dalin granül sabun aldım müthiş bence çok memnundum şimdi ikinci bebeğime dalan duru roxy 3 undende aldım indirimde gordkce çünkü hepsini kullandım kızım büyüme kadar bence çok iyiler
TugSozTan Sitare21 ben granül sabunu ilk defa kullanmıyorum :) çift durulama yaparsanız kalıntı yapmıyor. Siz deneyin bakalım kalıntı yapacak mı
Ekimkaplan Sitare21 granül için daha sağlıklı diyolar alerji doktorumuz ciltler hassas olduğu için onu önermişti 🙂