ilknurakdogan1 35+2 yiz. Normalde derim çok serttir yani öyle yumuşak değil . O sebeple çatladım göbeğimin altı olduğu gibi çatlak bazen çok kaşınıyor ama krem sürünce kızarıklık gidiyor görüntü normal oluyor öyle kırmızı et et bi görüntü yok
Furgi 40+3 de doğum yaptım göbeğime hep kakao ve aynisefa yağı sürdüm hiç çatlak olmadı ama popo kısmına sürmek hiç aklıma gelmedi oralar çatlamış tabi 25 kilo almanın da etkisi var 😅😭
Youngmotherr Genc_anne_adayi bende kime çektiysem annem 8 çocuk doğurdu hiç çatlağı yok ben ilk bebemi doğurdum harita gibi göbek kaldı 🥴😂
Tugraseda Moom16 ay suan 36ıma 1 gün kaldı karnım kaşınıyo ama çatlamadım. Korkuyorum çatlıycam diye ama terden sıcaktan falan heralde ya. Ay çatlamayız heralde ağzını hayra aç😂 ama yinede kaşındıkça yağlanalm sonradan pişman olmamak için
Moom16 Tugraseda ayyy insallahhh bu kadar kaşınmaya ben catlamazsam bilmiyorm yani😂 insallaah güzel kapatırız
glsmogrtmn Moom16 şu an 31+1 ’iz. Göbeğimde hiç çatlak yok inşallah olmaz ama hala olma ihtimali var tedirgin ama elinden geleni yapar vaziyette bekliyorum 😂😂 olursa da yapacak bir şey yok ama 3.aydan beri dzuenli olarak krem ve yağlarla destekliyorum
Pofudukkbulutt Moom16 ben bekarken birden kilo almıştım o da göbekten o zaman karnım çatlamıştı. İlk hamileliğimde son haftada o kadar kaşınıyordu kaşıdım kaşıdığım halde bir kaç çatlağım oldu sonra geçtiler. Bakalım bunda inşallah çatlamaz.
Moom16 duriskonunannesi ay bende günde 3-3,5 lt su içiyorum kremlenıyorum da ama aşırı bir kasıntım var asla gecmıyor sert bır kasıntı umarım çatlamayız