Moom16 ilk gebeligimde gerilmekten kipkirmizi olmuştu ama hiç kasimadim,hep nemli tuttum,bol su ictim ,ruyamda bile bir gün çok kasiniyormus da bilinçaltıma nasıl kodladiysam kasirsan catlarsin diyerek uyandım , catlamadim ama göbeğim de öyle aman aman yoktu şimdi 2. Gebeliğim 4 aylığım 6 aylık gibi göbeğim şimdiden catlarsam çok üzülecem