bbukkett zaten aşırı samimi olan doktorlardan değil kendisi. Öncelikle sizinle ilgili birçok şey soruyor ve notlarını alıyor. Ve her kontrole gittiğinizde bu notları elinde bulunduruyor. Bu çok hoş bir tutum. Sizi bilgilendiriyor. Fakat çok soru sordurmuyor bu Benim negatif bir yan. Ve cinsiyeti bana erken haftalarda erkek olduğunu söyledi daha sonra gerçekten net gördüğü hafta kız dedi. Olabilir bazen erken haftalarda tahmini cinsiyet bazen yanlış tahmin ediliyor. Bunu hiç sıkıntı etmedim. Kız dedikten bir sonraki kontrolümde kesin kız değil mi gibi bir soru çıktı ağzımdan ve bana güvenmiyor musun? gibi sert bir çıkışı oldu. Halbuki ben çok normal sormuştum. Bu hiç hoşuma gitmedi doğrusu. Buna benzeyen bir durum daha yaşadık aynı gün. Bunların haricinde aşırı tahlil vs istemeyen iyi bir hekimdi benim gözümde. Muayene ücreti 150 tl(1 muayene bir kontrol) . Kontrol tarihini kendisi veriyor. Haftanıza ve durumunuza göre çağırma sıklığı değişiyor. Telefon numarasını da veriyor. Gerektiğinde ulaşabiliyorsunuz.