Sevgii27 ilk hamileligimde doktorum hiç bakmamisti en son 40.hafta kontrolünde oglum ultrasonda 4kilo çıktı bir catina bakalım dedi baktı ve müsait olduğunu söyledi. Bakarken uyardım biraz keseyi doğum başlayabilir demişti Zaten gecesinde de normal kendi sancisiyla doğdu oğlum. Bence ne kadar geç bakılıyor o kadar iyi, doktorum da erken bakmama taraftariydi erken bakılınca yaniltabiliyor doğum yaklastikca kemikler gevsiyor vücut kendini doğuma hazırlıyor