Sevgii27 inşallah hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi. Valla ben de hiç ummazdım böyle olacağını hiç belirtim toktu çünkü suni sancıyla doğum başlatılır diyodum ama kendi kendine başladı sayılır artık belki yeterli açılma olmayıp süreci hızlandırmak için suni verirlerse bilemem