mylifeAslan sezeryana koronadsn sonra almıyorlar kimseyi….
Benimkini doğumhanede asistanlar çekmişti. Arkadaşımda aynı hastanede benden önce doğum yapmıştı. Ona da o şekil yapıldı 🥰 kordonu kesilmeden doktorumuzla çektiler. Silip yanıma getirdiler. Yüzümün yanına koydular bir de o şekilde resim çekildik