mylifeAslan sorunun muhattabiiı değilim ama 48 günlük anneyim acı vs hissedilmiyor 😅 ama dokunuş hissediliyor. Bende de panik atak var. Yazdıklarımın hiç biri kötü bir tecrübe değil öncelikle diyim ama tüm doğum sürecinde de panik atak geçirdim😂😂doğum bitipte dikişe geçince artık sakinleştirici verdiler sonrası yok 😂😂😂 ama ameliyat sırasında mide bulantım aşırı oldu hem panikten, hem spinalden dolayı hemde tansiyondan. En fazla verebilecekleri doza kadar mide bulantısı için ilaç verdiler serumla çok bir işe yaramadı (normalde midem aşırı hassas) 😂 kustum vs. Tansiyonum normalde düşük spinalde düşürüyormuş ondan biraz da kustum. Hava verdiler, konuştular falan dikkatimi dağıtmaya çalıştılar. Acı olmuyor hiç bir şekilde ama seni böyle sarsıyorlar ameliyat sırasında😅 ileri geri sağ sol 😅😅😂😂😂 eğlenceliydi o kısım noluyor anam nereye düştüm dedim bir an 😅 bebek çıktıktan sonra antibiyotik vs veriyorlar damardan ağzına tadı geliyor. Zaten uyarıyorlar seni bunun için. İnan nasıl oluyor bir fikrim yok😅😂 burdan sonra benim tansiyon aşırı düştü baya panik atak geçirdim. Baya bir sakinleştirici verdiler sonrası yok zaten kafam bir milyon oldu 😂😂
Spinalde en zorlandığım kısım spinalin yapıldığı an oldu. Acı vs den dolayı değil 😂 sırtımda tikim var. Tam da spinali yapacakları yer tikimin olduğu yerdeydi. Biraz uğraştı anestezi uzmanı açıkçası 😂
Sondayı takarken minicik bir sızı oluyor o da hemen geçiyor. Zaten uyuşturup takıyorlar.
Onun dışında baş ağrısı hariç bir şey olmadı. Baş ağrısı içinde 5 ya da 6 gün gidip artık serum istedim serum verdiler zaten.
Soruna atlamış gibi oldum ama kusura bakma canım. Hanımefendinin panik atağı olduğu için yazdım ☺️☺️ Emine_tan