renklihersey- granül genel olarak sağlıksız ama lezzeti başka tabi her sağlıksız şey gibi😅 ben filtre kahve içiyorum her gün bir fincan. Bırakamadım yani kafeinsiz falan leş gibi geliyor bir keyfim var o da kahve zaten. Maşallah bebiş gayet sağlıklı 37. Haftadayız zaten günde 2 fincana kadar kahve içmekte pek sakınca da yok. Bana doktorum iç demişti hamileliğin başında.