dymom Akrilamid vücutta biriken bir şey maalesef. O yüzden çok miktar az miktar diye ayrım yapılmıyor ki siz de zaten ilk kez zararlı olduğunu duydum diyorsunuz. Ayrıca sadece granül kahvede yok. Tükettiğimiz birçok şeyde var. O yüzden bence mecbur olmadığımız, alternatifi olan şeyleri tüketmemek gerek. Herkesin kendi vücudu tabii ki.